Skip to Content
Dobíjejte v Česku i v zahraničí s aplikací futurego

Dobíjejte v Česku i v zahraničí s aplikací futurego

Jednoduše a rychle dobijete svůj elektromobil nejen u stanic ČEZ, ale také u našich partnerských stanic v Česku, Rakousku, Německu a na Slovensku.

Praktický průvodce dobíjením

Zaregistrujte se a stáhněte si mobilní aplikaci futurego. V ní pak stačí aktivovat dobíjení a kabelem připojit elektromobil.

Proč dobíjet u stanic od ČEZ?
  • <span style="font-size: 32px">Nejrozšířenější síť stanic</span>
    Nejrozšířenější síť stanic

    Využijte nejrozšířenější a nejvýkonnější síť stanic po celém Česku

  • <span style="font-size: 32px">Výhodný ceník</span>
    Výhodný ceník

    Naše ceny jsou jedny z nejvýhodnějších

  • <span style="font-size: 32px">Zákaznická podpora 24/7</span>
    Zákaznická podpora 24/7

    Ozvěte se nám kdykoliv a společně to vyřešíme

  • <span style="font-size: 32px">Bezemisní elektřina</span>
    Bezemisní elektřina

    Garance odběru bezemisní elektřiny z obnovitelných zdrojů

Stáhněte si aplikaci futurego
Stáhněte si aplikaci futurego

Jednoduše a rychle dobijete svůj elektromobil nejen u stanic ČEZ, ale také u našich partnerských stanic v Česku, Rakousku, Německu a na Slovensku. Kromě vyhledání nejbližší stanice vám aplikace poskytne přehled o historii nabíjení.

Otázky a odpovědi

Přinášíme vám nejdůležitější informace o našich službách

Ceníky jsou k dispozici zde.

Chybové hlášení: Konektor je obsazený

Zřejmě se jedná o nesprávný postup při spuštění dobíjení přes aplikaci. Odpojte, prosím, kabel z vozidla a znovu zahajte dobíjení přes aplikaci. Jakmile se Vám zobrazí modrá obrazovka, zapojte kabel do auta. V případě, že Vám stanice stále hlásí obsazený konektor, volejte na naši zákaznickou helplinku +420 211 040 101.

Dobíjení se po zahájení ihned ukončí

Zkontrolujte prosím, zda máte správně přidanou platební kartu, její expiraci a zda jsou všechna dobíjení zaplacena (v mobilní aplikaci futurego v hlavním menu / Můj účet / Přehled plateb). Pokud ani tak nemůžete zahájit dobíjení, prosím volejte na naši zákaznickou helplinku +420 211 040 101.

Aktuální dobíjení mi zmizí v Aplikaci

Prosím, volejte na naši zákaznickou helplinku +420 211 040 101. Dobíjení Vám ukončíme na dálku.

Jak ukončím dobíjení?

  • Pomocí aplikace – na obrazovce s aktuálním dobíjením posuňte šipkou doleva. Tím je transakce ukončena a je možné odpojit kabel.
  • Pomocí RFID čipu – na displeji stanice zvolte konektor, na kterém dobíjíte, stiskněte STOP a identifikujte se čipem pro ukončení transakce. Poté je možné odpojit kabel.

Aplikace mi hlásí Nemožnost zahájení dobíjení z důvodu souběžného dobíjení

Předchozí dobíjení je zřejmě neukončené. Pro jeho ukončení kontaktujte naši zákaznickou linku +420 211 040 101.

Nelze odpojit kabel z vozidla

Po ukončení dobíjení zkuste vůz zamknout a znovu odemknout. Kabel by měl jít odpojit. Pokud jeho vytažení nadále není možné, kontaktujte naši zákaznickou linku +420 211 040 101.

Nelze odpojit kabel ze stanice

Zřejmě došlo k uzamčení kabelu z důvodu příliš rychlého pokusu o vytažení ze stanice. Zkuste opětovně připojit druhou koncovku kabelu do vozu, zahájit dobíjení a poté dobíjení ukončit. Jakmile se na stanici zobrazí hláška pro odemčení konektoru, kabel je možné ze stanice odpojit. 

Zajímá vás něco dalšího?

Neváhejte nás kontaktovat.

Vámi uvedené osobní údaje jsou společností ČEZ, a. s., případně jejími smluvními zpracovateli osobních údajů, zpracovávány v souladu s českou a evropskou právní úpravou pouze za účelem poskytnutí požadovaných informací ohledně elektromobility nebo za účelem vyřešení problémů spojených s elektromobilitou, a to od jejich poskytnutí, po dobu nezbytně nutnou. Bližší informace ohledně zpracování osobních údajů jsou k dispozici ZDE.